AssassinsCreed3

Recenze: Assassins Creed 3

Led 2, 2015
6567 přečtení

Assassins Creed 3 nás svým příběhem zavede do dob kontinentální války v boji o nezávislost USA s mladým asasínem Connorem Kenwayem.

aciii_3-wallpaper-1920x1080

Díl Assassins Creed 3 je zcela nový pojem pro tuto skvělou sérii, třetí díl je unikátní svým novým enginem (Anvil Next), který se Ubisoftu opravdu velmi povedl a hra tak získává nový rozměr a překrásnou grafiku. 3. díl je opravdu unikátní a nejrozlehlejší Asasín všech dob. Hlavního hrdinu Ezia a Altaira z předchozích dílu zde vystřídal charismatický Connor Kenway (Ratonhnhaké:ton). Paradoxem zůstává, že Connor je syn templářského vůdce Haythama Kenwaye, kterého bude chtít na konec zabít. Assassins Creed 3 není výjimečný pouze svou grafikou a příběhem ale také svými zcela novými a unikátními námořními bitvami. Bitvy takového formátu doposud nenabízí žádná hra a tak jsou velmi milým překvapením a jistě děj příběhu doplní o zcela nové zážitky.

Assassins Creed 3 se odehrává v době v boji o nezávislost USA kdy spolu změřili síly Britské a Kontinentální armády. Britové díky své disciplíně a strategii mají jasnou převahu a generál Georg Washington, se kterým se Connor setká ho požádá o pomoc v boji proti rudokabátníkům jak jim kontinentální vojska říkala. Ubisoft si zde na propracování domu dal velmi záležet a tak zde nechybí ani Benjamin Franklin a další významné postavy té doby na které při našem putování s Connorem narazíme.

Třetí díl je zatím nejrozsáhlejším projektem Ubisoftu a celé série Assassins Creed, není tak divu. Když se podíváte na konci hry na čas hraní tak časomíra ukazuje 35 hodin a to nemáte odehráno celých 100%. Celý příběh se odehrává ve dvou městech (Boston a New York), dále pak je zde mapa s Vaší usedlostí (základním táborem chcete-li) a mapa s divočinou, kam si můžete odskočit na malý leč zajímavý lov zvěře, které pak můžete prodat v obchodě a vydělat si nějakou tu zlatku navíc. V příběhu Connora se objevil i další Asasín a to Achilles Davenport, který Vás zasvětí do řádu Asasínu a naučí Vás bojovému umění. Jelikož je Connor napůl domorodý Indián tak pomoc Achilla přijde velmi vhod. Davenportova usedlost je navíc dokonalým místem pro uprchlé přistěhovalce, kteří již nechtějí žít pod nadvládou Britů. Dostanete tak jedinečnou příležitost pomoci těmto přistěhovalcům a založit s nimi společnou osadu plnou míru, kde každý má své místo a pod ochranou Connora. Příjemnými se zde staly i vedlejší úkoly, které Vám do děje příběhu vdechnou zcela nový zážitek a radost ze hry. No řekněte sami, není dobré si čas od čas ulovit nějakou tu srnku, medvěda, rysa či vlka a další zvířata žijící v místních lesích. nebo můžete vyrazit po sbírce pokladů a jako pravý námořník se plavit po moři se svou vlastní lodí. Námořní bitvy jsou zde novodobým prvkem a zatím je ještě nikdo nedokázal zpracovat tak jako Ubisoft.

assassins_creed_iii_3-wallpaper-2560x1440

Začátek třetího dílu je tak trochu zajímavý. Dalo by se říci, že je to spíše prolog před samotným započetím hry. Na začátku hrajeme za Connorova otce Haythama Kenway a prolog nám vypráví jak se tento templář vlastně dostal do USA a jaký zde má úkol. Haytham se při své snažení seznámí s krásnou indiánkou (matkou Connora), která je po sléze zabita Charlesem Lee který slouží pod Haythamem. Connor se coby dospívající mladík toužící po pomstě vydá po stopách vše templářů aby ukončil jejich život a pomstil smrt své matky.  Samozřejmostí je, že zde nechybí ani malé hratelné mise za Desmonda, který má díky své DNA možnost nahlédnout do minulosti svých předků jako tomu bylo u předchozích dílů. Zápletka samotného příběhu tedy spočívá v pomstě matky Connora, který je přesvědčen, že příkaz na vypálení jeho vesnice nevydal jeho otec jak se původně domníval, ale Georg Washington. Connor svého otce přeci jen zabije i když na krátkou chvíli začne uvažovat o spojenectví Templářů a Asasínů.

Assassins Creed 3 je tedy velmi povedené pokračování s nejrozsáhlejším příběhem i dějem samotné hry. Najdou se i tací, kteří budou namítat, že druhý díl je malinko lepší. Ovšem v žádné jiné hře nenajdete námořní bitvy jako v tomto díle, které jistě budou inspirací i pro další díl na který se v celé naší redakci velmi těšíme. A co vy? Jak se Vám líbil 3. díl Assassins Creed?

Kde koupit? již od 559,-Kč

Naše hodnocení
  • Technické zpracování - 10/10